In deze tijd moeten we belangrijke afwegingen maken om onze klanten en medewerkers te beschermen tegen de gevolgen van COVID-19. Ook vinden wij het zeer belangrijk om zowel telefonisch, via internet én in persoon bereikbaar te blijven.

Daarom hebben wij besloten om onze winkels open te houden, 7 dagen per week. Maar wel met enkele tijdelijke maatregelen om een hygiënische omgeving voor onze klanten én medewerkers te garanderen. Desgewenst kunt u net als altijd buiten de reguliere openingstijden op afspraak terecht in onze winkels. In dat geval bent u alleen in de winkel met een van onze verkoopmedewerkers.

Hygiënische maatregelen

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hanteren we in onze winkels de volgende maatregelen:

  • Afstand houden. Wij houden minimaal 1,5 meter afstand. Gelukkig hebben we grote en ruim opgezette winkels waarin dit eenvoudig te realiseren is.
  • Proefliggen. Klanten die willen proefliggen op een bed zijn van harte welkom. Iedere klant krijgt voor het bezoek een eigen persoonlijke kussen en kussensloop die van bed tot bed meegaan. Na afloop worden deze niet hergebruikt voor ze op 60 graden gewassen zijn. Zo kunt u met een gerust hart onze fijne bedden en matrassen proberen.
  • Geen handen geven. Op dit moment geven wij geen handen meer. Maar natuurlijk krijgt u een echte glimlach!
  • Contactloos betalen. Kleine aankopen zoals een hoeslaken of kussen kunt u bij ons in de winkel natuurlijk pinnen, ook contactloos! Na elke transactie zullen wij de klantterminal met een desinfecterende doek afnemen.
  • Handen wassen. Natuurlijk wassen wij normaal gesproken onze handen al meerdere keren per dag. Nu gebeurt dit echter na elke klant transactie. Ook hebben wij ontsmettingsmiddelen voor zowel werknemers als klanten op onze balie’s staan.
  • Vaker schoonmaken. Zolang de Corona epidemie duurt zullen wij onze winkels en producten vaker schoonmaken. Waar nodig zullen wij deze ook regelmatig desinfecteren. Denk dan aan deurklinken, toiletgroepen e.d.
  • Beeldbellen. Als u liever niet naar de winkel komt, maar wel het een en ander wil bekijken dan staan wij u graag te woord via WhatsApp videogesprek en/of Skype.

Bezorging en montage

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn hanteren we tijdens levering de volgende maatregelen:

  • Afstand houden. Wij houden minimaal 1,5 meter afstand. Waar nodig zullen onze medewerkers u vragen de ruimte te verlaten.
  • Geen handen geven. Op dit moment geven wij geen handen meer. Maar natuurlijk krijgt u een echte glimlach!
  • Contactloos betalen. Vooraf overmaken geniet de voorkeur. U kunt bij ons in de winkel natuurlijk ook pinnen, contactloos! Na elke transactie zullen wij de klantterminal met een desinfecterende doek afnemen. 
  • Handen wassen. Natuurlijk wassen wij normaal gesproken onze handen al meerdere keren per dag. Nu gebeurt dit echter na elke klant transactie. Wij vragen hierin uw medewerking. Ook hebben wij ontsmettingsmiddelen bij ons in de wagens.
  • Handschoenen. Uiteraard hebben we ook handschoenen bij ons. Indien wij, of u het nodig achten deze te dragen is dit dus mogelijk.
  • Afvoeren oude spullen. Wij willen u vragen hier waar mogelijk, zelf zorg voor te dragen. Indien we hier eerder reeds afspraken over hebben gemaakt zullen we deze uiteraard nakomen zolang dit hygiënisch verantwoord blijft.

Helpt u mee?

Indien u last heeft van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts verzoeken wij u vriendelijk doch dringend de maatregelen vanuit het RIVM op te volgen. Dit betekend dat u thuis moet blijven en onze winkels helaas niet kan bezoeken. Indien er reeds een levering gepland staat vragen we u deze uit voorzorg te verplaatsen. Uiteraard zijn we zoals gezegd goed te bereiken via telefoon, e-mail, chat en/of videobellen.

Tot slot

Wij vertrouwen erop dat wij u op deze manier een uitstekende dienstverlening kunnen geven. Terwijl wij u én onszelf optimaal beschermen. Wij zien u graag terug in een van onze vestigingen!